حوزه مقاومت پنج امام محمد باقر

فاوا و فضای مجازی ح 5 ب

حوزه مقاومت پنج امام محمد باقر

فاوا و فضای مجازی ح 5 ب

حوزه مقاومت پنج امام محمد باقر

حوزه مقاومت پنج امام محمد باقر (ع)
ناحیه مقاومت امام صادق (ع)
سپاه صاحب الزمان (عج) اصفهان
طراحی توسط فاوا حوزه 5

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۱۸ فروردين ۹۴، ۱۲:۲۵ - مهران حکیم
    خدا قوت
  • ۱۸ اسفند ۹۳، ۰۹:۲۹ - مهران حکیم
    خدا قوت
  • ۱۴ اسفند ۹۳، ۲۰:۰۶ - مهران حکیم
    خدا قوت
  • ۷ اسفند ۹۳، ۱۴:۲۰ - مهران حکیم
    خداقوت

راهپیمایی یوم الله 22 بهمن با شکوه هر چه تمام تر در اصفهان برگزار شد و مردم ولایتمدار و شهید پرور باری دیگر با آرمان های انقلاب اسلامی و رهبری معظم تجدید پیمان کردند. سخنران ویژه این مراسم دکتر علی لاریجانی بود!

22 بهمن



22 بهمن

22 بهمن

22 بهمن

22 بهمن

سخنان رئیس مجلس شورای اسلامی

رئیس مجلس شورای اسلامی که برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن به اصفهان سفر کرده است در سخنرانی خود در میدان امام خمینی (ره) و در جمع مردم اصفهان گفت: حضورگسترده و با شکوه مردم نشان دهنده حساسیت مردم ایران به آینده است، غرب همواره و از راه های گوناگون در پی لطمه زدن به ارزش های انقلاب است. محدودیت فروش و دسیسه چینی ها برای کاهش قیمت نفت یکی از همین فریبکاری هاست.
وی افزود: امام خمینی (ره) همواره در طول حیات پر خیر و برکتشان با صدای بلند از حقوق مردم دفاع کردند و هرگز از دیکتاتور ها هراسی به دل راه ندادند. امام (ره) وجدان ملت را بیدار کرد و به ما آموخت که راه خروج از وابستگی به دست خود ملت است.
رئیس مجلس شورای اسلامی در ادامه به حضور مردم در جبهه های دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: سرنوشت جنگ ایران و عراق با حضور ملت تغییر کرد و مقاومت جانانه مردم دشمن را از خاک کشور به عقب راند. نمونه دیگر حضور مردم را می توان در انتخابات مختلف کشور دید که همواره نشان داده اند حاکم بر سرنوشت خویش هستند.
لاریجانی همچنین به مذاکرات هسته ای ایران و غرب اشاره و خاطر نشان کرد: مسئله هسته ای هم به حضور چشمگیر شما ملت ایران احتیاج دارد تا با موفقیت به پایان برسد. ما همواره به همه جهان اعلام کردهایم که این پرونده تنها از طریق سیاسی قابل حل است همانطور که حضرت آیت الله خامنه ای، رهبر معظم انقلاب نیز بارها فرموده اند که ایران هیچگاه به دنبال سلاح اتمی نبوده و نخواهد بود و این کشورهای غربی هستند که با هر بهانه ای میز مذاکره را ترک می کنند.
وی ادامه داد: باید توجه داشت که مذاکرات ایران و ۵+۱ ممکن است از جهات مختلف مورد نقد برخی قرار بگیرد که این نشان دهنده دموکراسی و مردم سالاری است اما باید بدانیم که مسئولین نظام و رهبر معظم انقلاب با مذاکرات در چارچوب منافع ملی موافق هستند و از آن حمایت می کنند.
لاریجانی افزود: مذاکره کنندگان ما باید دستاوردهای هسته ای را حفظ کنند تا به همان توافق خوب مورد نظر رهبری دست یابند. توافقی که با فریبکاری های آمریکا و غرب همراه باشد هرگز برای ملت ایران قابل قبول نخواهد بود.
رئیس مجلس در ادامه با اشاره به بهانه جویی هایی غرب در مذاکرات گفت: غرب به دنبال این نباشد که در مذاکرات نیاز خود را به عنوان امتیاز به ما بفروشد طرف های مذاکره با ایران باید بدانند که ما شرایط منطقه و اهداف آنها را به خوبی می شناسیم و زیر بار هیچ حرف زوری نخواهیم رفت.
وی امنیت و آرامش کشور را مهمترین هدف مسئولین نظام دانست و گفت: از ابتدای انقلاب و بر طبق فرمایشات بنیانگذار انقلاب اسلامی سرنوشت کشورهای مسلمان منطقه برای ما بسیار مهم است زیرا در سایه امنیت کشورهای همسایه امنیت کشور ما نیز تامین خواهد شد.
لاریجانی افزود: اقتصاد و معیشت مردم برای ارکان نظام اهمیت دارد. باید شرایط معیشتی مردم بهبود یابد و معضل بیکاری و تورم حل شود که البته دولت و مجلس در این راه قدم های خوبی برداشته اند. سیاست های غلط مدیریتی بیش از تحریم ها به اقتصاد ما لطمه وارد کرده است.
وی به خشکسالی های کشور نیز اشاره کرد و گفت: بی آبی به کشاورزان شهرهای مختلف و مخصوصا اصفهان لطمه زیادی وارد کرده است که باید جبران شود. بی آبی های پی در پی در زاینده رود نگرانی را افزایش داده است اما باید بدانیم که این استان توانمندی های زیادی دارد و به کمک همین توانمندی ها باید زمینه شکوفایی را فراهم کنیم باید اذعان کرد که نمایندگان استان اصفهان در تلاشند که بی آبی را رفع کنند و دولت و مجلس نیز برای حل بحران زاینده رود تدابیر وی‍ژه دارند.
لاریجانی در پایان ابراز امیدواری کرد که سال آینده کشور با رشد اقتصادی روبرو شود و مشکلات بیکاری و تورم کاهش یابد.

در انتهای مراسم هنرمند مردمی و انقلابی اقای حامد زمانی ترانه های انقلابی خود را اجرا کردند!

22 بهمن

و بعد از آن نماز ظهر و عصر برگزار گشت!

22 بهمن

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۱۱/۲۳
حوزه مقاومت بسیج 5 امام محمد باقر(ع)

اصفهان

تصاویر

دکتر لاریجانی

راهپیمایی 22 بهمن ماه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی