حوزه مقاومت پنج امام محمد باقر

فاوا و فضای مجازی ح 5 ب

حوزه مقاومت پنج امام محمد باقر

فاوا و فضای مجازی ح 5 ب

حوزه مقاومت پنج امام محمد باقر

حوزه مقاومت پنج امام محمد باقر (ع)
ناحیه مقاومت امام صادق (ع)
سپاه صاحب الزمان (عج) اصفهان
طراحی توسط فاوا حوزه 5

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۱۸ فروردين ۹۴، ۱۲:۲۵ - مهران حکیم
    خدا قوت
  • ۱۸ اسفند ۹۳، ۰۹:۲۹ - مهران حکیم
    خدا قوت
  • ۱۴ اسفند ۹۳، ۲۰:۰۶ - مهران حکیم
    خدا قوت
  • ۷ اسفند ۹۳، ۱۴:۲۰ - مهران حکیم
    خداقوت

ماموریتی برای فردا

سه شنبه, ۹ تیر ۱۳۹۴، ۰۱:۳۰ ق.ظ


حضرت آیت الله خامنه ای: فرداى همان روز بود که من تا سر حد مرگ رفتم و فضل خدا به برکت دعاى شما مردم من را برگرداند و من از همان لحظه احساس کردم که خدا از من توقع انجام خدمت بزرگى را دارد و خودم را آماده کردم. آن روز البته حدس نمى‌زدم که این خدمت چیست، اما یقین داشتم که باید آماده‌ى برداشتن بارهاى سنگینى براى او و براى این انقلاب و در خدمت شما مردم باشم. ۱۳۶۰/۱۲/۲۸

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۰۹
حوزه مقاومت بسیج 5 امام محمد باقر(ع)

نظرات  (۱)

کاری نیست که نتوان با اراده از پیش برد. همه ی دشواریهایی که برای من پیدا شده به یاری اراده و اقدام، از بین برده ام.((گوته))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی